fredag 4 november 2011

Pyssel som inte är hemligt

Jag är liksom förra året med i ett adventskalenderbyte (jag ska någon dag lägga in länkar till andra bloggare som också är med). På grund av det så tillverkas en del hemliga saker här hemma just nu :-) Följden blir att jag inte bloggar så mycket, trist faktiskt.



Idag har jag i alla fall gjort ett litet snabbt pyssel som jag kan visa. Jag
hittade dessa roliga "hjärtan på tråd" på bloggen MiMejd. Och var bara tvungen att prova. Jag klippte hjärtan ur en gammal veckotidning och sydde ihop dem. Det var snabbt och enkelt att göra och blir fin dekoration. Man kan ju tänka sig att göra alla möjliga former och dekorera utifrån en massa olika teman. Men nu jag vet inte riktigt vart jag ska göra av den...


3 kommentarer:

  1. Åh så söta! Såna vill jag också göra, tack för tipset.
    Kul att du vill vara med i min utlottning.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Så fina de blev! Jag gjorde stjärnor igår, de blev också jättebra... Jag har hängt dem bredvid varandera i sovrumsfönstret :-)

    SvaraRadera
  3. Du har en liten award att hämta på min blogg. Jag är en ljudboksfantast och driver en ljudboksblogg men vid sidan av mitt bokintresse älskar jag att pyssla. Ibland kikar jag in här hos dig.

    Awarden finns på:
    http://www.bokbrus.se/2011/11/2666/

    SvaraRadera