lördag 18 maj 2013

Gamla jeans på nytt vis

Jag tycker om jeans, på alla möjliga vis, och jag gillar återbruk. Jag sparar nästan alltid jeans som går sönder, eller som man inte vill använda av någon annan anledning. Man kan göra mycket fint av gamla jeans och en underbar inspirationskälla är Anita med bloggen Handkraft och återbruk. Jag hade ju turen att vinna en utlottning av ett jättefint kuddfodral av jeans hos henne för ett tag sedan.

Jag har länge tänkt att jag skulle behöva piffa upp Sambons arbetsstol, eller vad tycker ni?


Jag känner mig rätt nöjd! Visst blev den väl lite bättre i alla fall?! ;-)

2 kommentarer:

  1. Den blev jätteväldigt mycket bättre!! Där kommer sambon att sitta som hur bra som helst.

    Det som är så härligt med jeansmaterial är att det finns en massa olika färgtoner och alla matchar varandra hur bra som helst.

    SvaraRadera
  2. Kul! Man kan göra så mycket fint av gamla jeans!

    SvaraRadera