fredag 2 oktober 2009

En utmärkelse


Jag har fått en utmärkelse av Ilkka. Tack så mycket!
Med utmärkelsen följer en uppmaning att berätta tio saker om en själv.

Här kommer det:
1. Sånt här, dvs den här utmaningen, tycker jag är svårt - att prata om mig själv.
2. Gillar symetri.
3. Är en orolig själ.
4. Har ett stort kontrollbehov.
5. Älskar att baka kakor, bullar mm (och äta upp det med...).
6. Måste tänka länge på vad jag egentligen tycker och är sedan ganska bestämd... eller envis...
7. ...men har humor.
8. Gillar INTE att städa.
9. Rationell
10. Tycker att förändringar är jobbigt.

Eftersom jag tycker att sånt här är svårt har jag tagit hjälp av min sambo (som är min raka motsats) och vi har skrattat gott åt oss själva och våra olikheter en stund nu. :-)

Jag kommer inte att skicka den här utmaningen vidare till någon särskild (eftersom jag tycker det är lite jobbigt...). Alla ni som läser min blogg kan istället själva välja om ni vill anta utmaningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar