onsdag 9 mars 2011

Överraskning i brevlådan!


För en tid sedan hade Par i Stickor en hemlig utlottning som jag var med i. Och tänk, jag vann!!! Igår damp det ner ett härligt paket i brevlådan med 200 g vackert lila garn (som jag tror är ren ull) och himlagott te. Färgen på bilden blir tyvärr inte riktigt rätt, garnet är mörkare och klarare i verkligheten.


Nu kliar det i fingrarna, vad ska jag hitta på med detta? När man får nytt garn kan man inte låta bli att börja fundera på nya projekt, trots att man har hundrafemtioelva påbörjade projekt som borde slutföras först... Ikväll ska jag surfa runt och leta inspiration!!! Tipsa mig gärna på mönster till 200 g tunnt ullgarn!


Tack Mary-Ann för den jättefina vinsten!!!

2 kommentarer:

  1. Tänk vad ett litet paket kan förgylla vardagen!
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  2. va kul att det föll i smak :)) garnet är Kampes entrådiga ullgarn...

    SvaraRadera