söndag 7 december 2014

Advent

Som vanligt i november-december kan jag inte blogga så mycket. Jag är även i år med i ett adventsbyte där jag har fått en vän att göra fyra paket till, ett för varje advent. Vi har bestämt att man ska hålla sig hemlig till sista paketet, för att det ska vara lite spännande att gissa vem som skickat till just mig. Så därför kan jag inte visa vad jag har pysslat med under hela november...

I mitt första paket fick jag två nystan fabel i en fin mörk rosa nyans och två små chokladbitar som inte fastnade på bild.








Jag har redan börjat använda garnet. Jag bestämde mig för att vara med i en stickad adventskalender också, se Jul med Tålamodspåsen! Jag hade inget givet garn som jag ville använda utan funderade lite på några olika, och så kom adventspaketet med garn i som passade perfekt!! Så här långt har jag kommit på min adventskalender stickning, som ska bli ett par fingervantar tydligen.


I andra paketet fick jag flätstickor i fina färger och ett stickmått! Mycket bra, eftersom jag ofta har lite svårt att hitta mina gamla som inte heller är lika fina :-)

Tack hemliga vän! 

1 kommentar: