måndag 27 december 2010

Vinnare av utlottning!

Jaha, då var det dax att dra en vinnare i utlottningen av vrist/pulsvärmarna! Drygt 50 små lotter att klippa och vika.

Sambon fick äran att dra vinnarlotten.





Och vinnaren blev oturstalet nr 13:



Grattis Virkaholic!!! Jag skickar vrist/pulsvärmarna så snart jag har din adress!


Ett stort tack till alla som deltog i utlottningen. Nu har jag fått några nya bloggar att titta in i, förutom de gamla bekanta som jag brukar hålla koll på. Kul!
God fortsättning till er alla!

7 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren!

    Och tack för en rolig utlottning!

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten! God fortsättning på det nya året som närmar sig!

    SvaraRadera
  3. *YEY*

    Så otroligt roligt!!!

    Nog för jag kan göra egna men att ha nåt som andra har gjort är mycket roligare!!!

    Jag ska ta väl hand om dem ;)

    SvaraRadera
  4. GRATTIS TILL VINNAREN och till oss andra som fick vara med... det var roligt så länge det varade! Nu önskar jag dig en god fortsättning!

    SvaraRadera
  5. Idag kom de fram!!

    http://virkaholic.blogspot.com/2010/12/ett-par-pulsvarmare-rikare.html

    SvaraRadera
  6. ೋღ❤ღೋ ═════════╗
    ~ Ett Gott Nytt År Till Dig!
    ╚═════════ ೋღ❤ღೋ

    SvaraRadera
  7. Lämnar ett litet avtryck på din fina blogg! Gott nytt år!

    SvaraRadera