onsdag 28 december 2011

Adventskalender 21:a - 24:e

Nu när jag ska försöka minnas i vilken ordning jag fick paketen, så kan det bli lite fel, men det gör inte så mycket hoppas jag.

Den 21:a fick jag de söta virkade torgvantarna. Jag har funderat på hur det fungerar med virkad resår och nu har jag ett fint exempel på det!


Den 22:a fick jag dessa markörer! Alltid bra att ha, det har en tendens att vara försvunna just när man behöver dem...

Den 23:e fick jag Riesen-kolor! Mmmmmm, tyvärr var jag tvungen att dela med mig till familjen när vi åkte bil till landet... ;-)




På självaste julafton fick jag två underbara nystan merinoull! Flerfärgade garner är ju verkligen min grej, jag fastnar alltid för dem när jag ska köpa nya garner! De här nystanen är jättefina!!! Jag måste gosa lite med dem innan jag bestämmer mig för vad jag ska jag hitta på med dem!? Ge mig gärna förslag!

Jag vill nu passa på att tacka min hemliga vän, som inte är hemlig längre: Stort tack till Carin med bloggen Beautiful Gem för alla fina paket! Det har varit jättemysigt att öppna dem varje dag och få så fina saker! Förra året var det jag som skickade mina paket till Carin, det var lite kul! Vi är visserligen inte så många som byter med varandra, så det är kanske inte så konstigt ändå...

God fortsättning till er alla! Jag hoppas att ni har haft en lika lugn och mysig jul som jag?! Vi har varit på landet och jag har hunnit sticka lite och lyssnat på ljudböcker samtidigt! Supermysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar