lördag 16 juni 2012

Hårsnoddar

Långt mellan uppdateringarna här igen. Jag har haft mycket att göra, som det alltid är på våren, och så har inspirationen inte riktigt infunnit sig... Lite har jag dock gjort!


Till ett helt annat projekt, som bloggas om en annan dag, har jag virkat flera av dessa blommor. De var lätta att göra och blev så himla söta, så jag ville inte sluta göra dem... Ett perfekt projekt för att bli av med småsnuttar av garn! Lillasyster fick tre hårsnoddar med blommor på och hon tyckte de var jättefina, särskilt den rosa så klart.


Mönstret på blommorna hittar du hos Attic24, som är en fantastisk blogg!

2 kommentarer:

  1. Jag har också fastnat i "hårsnoddsträsket", de går ju så fort att virka, se'n är det kanske lite tråkigt att fästa och så men man blir ju av med restgarner!
    Kul idé med hamsterhuset, dottern har också en hamster så jag kanske kopierar din idé om det är OK?

    SvaraRadera
  2. Självklart får du kopiera min idé om hamsterhus, men jag kan bara berätta att vår hamster inte använder sitt hus. Jag vet inte om det beror på att det blev lite för litet eller om han inte gillar det...

    SvaraRadera