söndag 8 november 2015

Länge sedan...

Inte en enda post i oktober. Det går långt mellan inläggen nu...

Har hunnit vara på symässan i Stockholm och handlat garn och lite annat. Kaunigarnet ska jag använda till mitt garn jag köpte i Estland way back. Påbörjade en kofta i estlandsgarnet, men tyckte inte riktigt att randningen blev fin. Nu tänker jag sticka en smalrandig kofta i dessa två garn. Får se hur det blir... Hade egentligen tänkt köpa blått/petrol/turkost, men hittade inget på mässan,


Såg så fina halvvantar hos Marias garn så jag köpte ett glittrigt garn och svart fabel som jag ska prova att göra något liknande med!



Sen köpte jag också lite ull att spinna med som inte fastnat på bild. Lite skinn att göra tenntrådsarmband av. Reflexgarn som jag gjort varsin mössa till barnen i. Säkert mer som jag har glömt nu... Jo, ett nytt stickmått också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar