onsdag 30 november 2011

Paket, paket, paket!!!

Barnens paketkalendrar är klara! Eller nästan färdiga i alla fall. Det saknas två paket till Storasyster och ett till Lillasyster. Jag ska sy varsin vetekudde hade jag tänkt, men inte hunnit med det ännu. Och storasyster behöver något bra på julafton...


Kolla in de här paketen! Dem ska jag plocka fram och öppna, ett paket varje morgon, ända fram till julafton. Vilken lyx va?! Det ska bli så spännande!!! Det är ett perfekt sätt att vakna lite snabbare på under den här mörka månaden! Jag kommer att visa bilder för er som är nyfikna =)

Nu tycker jag faktiskt lite synd om Sambon, han är den enda i familjen som inte får öppna paket varje dag...

2 kommentarer:

  1. Min dotter är 15 år och vägrar sluta med paketkalender, och jag skulle gärna haft en själv mvh sunnasblogg

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka fina kalendrar och jag är såååå avundsjuk.
    //jonna d

    SvaraRadera