tisdag 23 juni 2009


Jag har fått en utmärkelse av Stjernfall! Tack!
Det är tänkt att man ska vidarebefodra den till åtta andra bloggare.
Jag såg den hos Stjernfall för ett par dagar sedan, men jag känner mig inte så hemma i bloggvärlden ännu. Så jag drog ut på det lite eftersom jag inte riktigt visste hur det fungerade...
Några av dem som jag skulle vilja ge denna till har redan fått den, men vad 17, de får den väl igen av mig med :-)
* Stjernfall (får tillbaka den...)
...och sen skulle det ju vara ett par till... Jag har säkert glömt någon som jag borde ge den till...
Hmmm, jag tyckte det var kul att få den här, men svårt att ge vidare... (tänk om jag glömmer nån viktig...)

2 kommentarer:

  1. Kul med award.:) Undrar om du vet vad dom som får den mer en en gång ska göra? Skicka vidare igen eller "Tacka och ta emot"... Klkurigt det här med awards...

    -matilda

    SvaraRadera
  2. Hihi, tack för att du gav den tillbaka :D Det kan bli en evighetsgrej utav det med awarden fram o tillbaka mellan oss :P

    SvaraRadera