lördag 29 maj 2010

Tårta och fiskdamm

Idag hade vi kalas för Lillasyster. Hon fyller 4 år på tisdag, men som hon sa själv: -Jag fyller år lite idag... Hello Kitty tårta var beställt. Jag köpte någon slags iceing på "The english shop" (hittar det inte på nätet och jag har slängt förpackningen...), hittade även den svarta färgen där... Blev riktigt nöjd med tårtans utseende!


Trots att det bara var Lillasyster, Storasyster och två kusiner här idag (dagiskompisarna får komma på barnkalas nästa helg), så ville de ha fiskdamm. Det här skynket gjorde jag till Storasysters första barnkalas när hon fyllde tre år och det har använts sedan dess. Hängs upp med silvertejp =)



8 kommentarer:

  1. vilken superfin tårta :) grattis lillasyster (i förskott). min dotter är 1 år äldre o hon gillar oxå Hello Kitty. för mig som är född -70 är det juh nostalgi *ler*
    gillar fiskdammsskynket!
    kramar

    SvaraRadera
  2. Fiskdamm är "döviktigt" har jag märkt. Utan fiskdamm, inget kalas så har det blivit hemma hos oss.
    :-)
    Tjusig tårta du har gjort. Imponerad!

    SvaraRadera
  3. Söt tårta! Den är säkert supersmaskig!

    SvaraRadera
  4. Vilken fantastiskt tårta!!

    SvaraRadera
  5. Tack för fiskdammsinsperationen! Fick massor med ideer nu.

    SvaraRadera
  6. Hur gjorde du fiskdammsskynket? Är det målat eller sytt? Tacksam för svar till: Marlean@mailcity.com

    SvaraRadera