söndag 19 december 2010

Kalenderpaket 17-19

I fredagens paket fick jag fikonmarmelad. Mmmm, måste köpa hem lite ost som passar till! Smaskens!

Igår fick jag juliga muffinsformar. Kanske ska baka lite idag! Funderade faktiskt på att göra lite knäck. Vi skulle egentligen på 2-årskalas idag, men självaste födelsedagsbarnet är magsjuk. Stackars liten, och synd nu när våran familj äntligen är någorlunda friska. Då finns det ju tid till bakning istället!



I morse klev barnen upp själva och gick ner och tittade på tv. Sambon och jag fick ligga kvar och sova. Skönt! När vi vaknade började jag med att öppna mitt 19:e paket. Ett mini-fia-med-knuff! Sambon och jag spelade en omgång innan vi klev upp :-D Jag vann!
(Låter ju som en omskrivning för något heeelt annat *fniss*)


Tack hemlisvän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar