torsdag 2 december 2010

Kalenderpaket 2


Jag brukar göra paketkalender till mina barn, men i år har jag inte gjort det (och jag ångrar det). Jag kände att det var svårt att komma på bra paket särskilt till 7-åringen. Eller bra paket kan man ju alltid komma på, men jag vill inte att det ska bli så dyrt... Så i år köpte vi en färdig kalender, playmobil hästar mm. Jag tror Storasyster är lite besviken, det visade sig att en kompis fått denna förra året, så hon vet ungefär vad som kommer :-(

Och nu har jag fått en paketkalender. Orättvist, skulle barnen säga om de såg den. Men jag har gömt den under min säng och jag öppnar paketen i smyg. Lite trist att inte kunna ha de fina paketen framme dock.

Den här söta boken fick jag i paket nr 2! I den ska jag skriva handarbetsidéer mm tror jag. Jag lägger den i min "handarbetsväska" som jag har med mig till stick-cafét, för jag tror den kommer att bli kidnappad annars ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar