lördag 17 december 2011

Adventskalender 14:e - 17:e



Här kommer en samlingsbild på mina senaste adventskalenderpaket!

14:e fick jag det jättefina färgglada settet med 6 st virknålar (strl 2,5-5)! Lyxigt paket! Jag som virkar med "helhandsgrepp" får ofta ont i handen när jag virkar med vanliga virknålar. De här som är lite tjockare är så himla bra och sköna att hålla i! Och de glada färgerna gör ju att man blir extra sugen på att virka! Jag vill påstå att vackra saker är roligare att arbeta med!

15:e fick jag de söta äppel-knapparna i trä! Jag måste tänka lite på vad jag ska pryda för något med så här söta knappar...

16:e fick jag något som försvann alldeles för snabbt för att fastna på bild: En av mina favoritgodisar, nämligen en Kick - lakrids. Jag var "tvungen" att äta den direkt efter frukost på morgonen, annars kanske någon annan lakridsälskare i familjen hade hunnit före... ;-)

17:e, idag alltså, vaknade jag och öppnade mitt paket i sängen som vanligt. Och jag fick verkligen ett stort leende på läpparna (snacka om bra start på dagen)! Kolla in den supersöta grodan som också är ett måttband!!


Jag vill återigen passa på att tacka min hemliga vän för alla fina paket! Jag försöker alltid klämma lite på paketen för att gissa vad det är, men du har slagit in så noggrannt, så enda gången jag faktiskt lyckats gissa rätt var igår, med kick-kolan! =)

3 kommentarer: